Cat de mult ajuta frumusetea in cariera?

Mi-am dat seama ca in ziua de azi frumusetea conteaza foarte mult. As putea spune ca pentru unele persoane, ajunge sa fie chiar pe primul loc. Si de cele mai multe ori angajatorii cauta persoane frumoase pentru a le angaja. Nu stiu daca depinde neaparat de postul pe care urmeaza sa il ia in primire persoana respectiva. Dar frumusetea in cariera ajuta. Din acest motiv, parerea mea  e ca femeile isi gasesc mult mai usor un job, si avanseaza mai repede decat un barbat.
 
La noi in firma, intotdeauna erau angajate fetele cele mai frumoase care ajungeau la interviu. Nu conta ca nu aveau experienta aproape deloc, ci conta fizicul. Fizicul la un job, conteaza din punctul meu de vedere, atunci cand lucrezi direct cu oamenii. Cu publicul. In situatia aceasta trebuie sa fii foarte atent la cum te imbraci, la cum vorbesti, pana si la gesturi.
 
E oricum stiut ca sunt multe cazuri de hartuire sexuala intamplate la munca. Tot asa cele mai multe pesoane care trec prin asta, sunt femeile. Rar am auzit un barbat sa fie hartuit sexual de o femeie. Zilele trecute am  citit un articol, care spunea ca un doctor si-a dat angajata afara, pe motiv ca era prea frumoasa, si incepea sa simta ceva pentru ea. Mi s-a parut o idee interesanta sa poti face asa ceva. Si chiar daca tipa l-a dat in judecata, a pierdut. Fiindca judecatorul a considerat ca doctorul doar si-a protejat casnicia.
 
Asa ca da, frumusetea in cariera poate sa ajute de cele mai multe ori, insa in acelasi timp, e si periculoasa. Depinde totul din ce punct de vedere privesti.

No comments:

Post a Comment