Stirile internationale ne informeaza in legatura cu o noua tragedie feroviara. Dupa ce la inceputul lunii un tren a deraiat in Franta datorita unor defectiuni tehnice avand consecinta decesul a 6 persoane, un nou accident a avut loc in Spania. De aceasta data repercusiunile au fost mult mai grave. Accidentul s-a soldat cu moartea a 80 de calatori si ranirea a 143, fiind considerat al 3-lea cel mai grav accident din istoria tarii.
Accidentul a avut loc miercuri la Santiago de Compostela si se pare ca a fost datorat faptului ca s-a franat prea tarziu luandu-se in considerare faptul ca a existat o posibila defectiune la sistemul de franare. Accidentul s-a produs in timp ce trenul venea dinspre Madrid si a executat o manevra de viraj pe o portiune foarte scurta de drum, la o distanta de aproximativ 4 kilometri de gara din Santiago de Compostela. In momentul producerii accidentului trenul nu circula decat cu 80 de kilometri la ora, insa inainte de asta sistemul de alarma a caii ferate s-a declansat in momentul in care trenul atinsese 190 de kilometri la ora. Mecanicul a recunoscut ca alarma s-a aprins pe tabloul de bord si el a incercat sa franeze, fara insa sa poata evita tragedia.Mecanicul in varsta de 50 de ani lucreaza de peste 30 de ani la compania publica a cailor ferate spaniole, conducand trenuri din anul 2000.
In cursul zilei de joi internetul a fost luat cu asalt cand a fost lansat un filmulet care arata cum un tren ce mergea cu viteza pe cai ferate libere se angajeaza intr-o curba ce face ca vagoanele din mijloc sa deraieze antrenand rasturnarea locomotivei. Mecanicul a fost ranit usor iar imediat dupa accident a fost dat in supravegherea politiei la spital urmand a fi audiat de catre anchetatori.
Conform ultimelor stiri internatonale conducatorul trenului a fost deja arestat preventiv pentru imprudenta.
Accidentul a avut loc miercuri la Santiago de Compostela si se pare ca a fost datorat faptului ca s-a franat prea tarziu luandu-se in considerare faptul ca a existat o posibila defectiune la sistemul de franare. Accidentul s-a produs in timp ce trenul venea dinspre Madrid si a executat o manevra de viraj pe o portiune foarte scurta de drum, la o distanta de aproximativ 4 kilometri de gara din Santiago de Compostela. In momentul producerii accidentului trenul nu circula decat cu 80 de kilometri la ora, insa inainte de asta sistemul de alarma a caii ferate s-a declansat in momentul in care trenul atinsese 190 de kilometri la ora. Mecanicul a recunoscut ca alarma s-a aprins pe tabloul de bord si el a incercat sa franeze, fara insa sa poata evita tragedia.Mecanicul in varsta de 50 de ani lucreaza de peste 30 de ani la compania publica a cailor ferate spaniole, conducand trenuri din anul 2000.
In cursul zilei de joi internetul a fost luat cu asalt cand a fost lansat un filmulet care arata cum un tren ce mergea cu viteza pe cai ferate libere se angajeaza intr-o curba ce face ca vagoanele din mijloc sa deraieze antrenand rasturnarea locomotivei. Mecanicul a fost ranit usor iar imediat dupa accident a fost dat in supravegherea politiei la spital urmand a fi audiat de catre anchetatori.
Conform ultimelor stiri internatonale conducatorul trenului a fost deja arestat preventiv pentru imprudenta.
No comments:
Post a Comment