Leonardo vs. Nike

„Suntem prea saraci pentru a ne cumpara haine ieftine” spunea cineva. Daca stai sa te gandesti, este o fraza ce ascunde un mare adevar. Pe de o parte este logic ca, atunci cand nu ai bani nici macar sa treci strada si adidasii ti se rup, sa te duci in piata si sa iti cumperi o pereche de tenesi cu 15 lei. Desi nu ar parea, este o atitudine gresita.

M-as caracteriza o persoana chibzuita si echilibrata. Desi fac parte din categoria fetelor carora le plac hainele, nu fac din aceasta o obsesie si, daca nu am bani de cheltuit, aleg sa nu intru in magazine. Cateodata insa nevoia este mai mare decat buzunarul. Cum procedam atunci?

Cand l-am cunoscut, sotul meu avea o pereche atat de frumoasa de Nike-uri. Si, pentru ca el are doi metri, iar eu cu cincizeci de centimetri mai putin, evident ca i-am remarcat incaltamintea. Ei bine, a purtat acea pereche pe tot parcursul facultatii si nu numai. Nike-urile respective l-au cunoscut atat burlac, cat si om insurat. Timpul aproximativ cat i-a purtat in stare foarte buna ar fi de cinci ani, iar sotul meu nu este chiar model in ceea ce priveste ingrijirea adidasilor.

Pentru ca Nike-urile ajunsesera la capat de drum, a trebuit sa mergem la cumparaturi si, din lipsa de bani, am ales Leonardo. Mie imi place incaltamintea de la acest magazin, insa nu este chiar atat de calitativa. De exemplu, am cumparat o pereche de tenesi, pe care i-a purtat doar doua luni, dupa care s-au rupt. Si acest scenariu s-a repetat de cateva ori.

Niciodata nu ne invatam minte. Alegeam acelasi magazin, desi adidasii nu erau calitativi. Si aici revin la prima afirmatie din articol. Daca am fi ales o pereche de Nike-uri de la bun inceput, probabil ca am fi scutit niste bani, pe care i-am dat pe atatea perechi de la Leonardo. Se adauga timpul irosit si efortul de a proba atata incaltaminte.

Da, suntem prea saraci pentru a ne cumpara haine ieftine!

No comments:

Post a Comment